Οι περισσότεροι καταναλωτές επηρεάστηκαν από τον COVID-19 έτσι,και σύμφωνα με καταγραφές εκμεταλλεύονται τις διαδικτυακές δυνατότητες στον μέγιστο βαθμό για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους.
Βάσει αυτού,μια αλματώδη πρόοδο καταγράφει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα,με την πλειονότητα των πολιτών να έχουν εξοικειωθεί με το διαδίκτυο και το δεύτερο lockdown να ωθεί τους καταναλωτές σε ακόμα περισσότερες ψηφιακές αγορές.
Όλοι ψωνίζουν πλέον περισσότερο μέσα από τα social media με την πλειονότητα να πραγματοποιεί τις αγορές τους μέσω του κινητού τους.
Σύμφωνα με καταγραφές 6 στους 10 αγοραστές στην Ελλάδα έχουν ήδη αγοράσει προϊόντα από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και οι νεότερες ηλικιακές ομάδες παραμένουν η βασική κινητήρια δύναμη για αυτό το κανάλι. Το Facebook παραμένει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για την αγορά αγαθών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,με το 52% των διαδικτυακών αγοραστών στην Ελλάδα να χρησιμοποιούν το Facebook για αυτό το σκοπό,το Instagram έχει γίνει η κορυφαία πλατφόρμα μεταξύ της νεότερης γενιάς (18-24 ετών) – σχεδόν το ήμισυ (49%) των ερωτηθέντων σε αυτήν την ομάδα δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Instagram για αγορές στο διαδίκτυο.
Κατηγορίες | Επηρεασμένοι (%) | Ανεπηρέαστοι (%) |
Καθαριστικά προϊόντα σπιτιού | 28 | 22 |
Βρεφικά προϊόντα | 64 | 41 |
Ομορφιά | 56 | 49 |
Μαλλιά &περιποίηση σώματος | 42 | 31 |
Μη Αλκοολούχα ποτά | 25 | 19 |
Συσκευασμένα τρόφιμα | 27 | 22 |
Αλκοολούχα ποτά | 24 | 20 |
Ηλεκτρονικά | 62 | 60 |
Μόδα | 69 | 68 |
Πηγή:NielsenIQ
Facebook (%) | Instagram (%) | TikTok (%) | |
Σύνολο | 52 | 32 | 6 |
18–24 ετών | 46 | 49 | 7 |
25–39 ετών | 54 | 36 | 9 |
40–55; ετών | 52 | 25 | 3 |
Πηγή:NielsenIQ
Αν θέλετε κι εσείς να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να φτάσουν στα ύψη οι πωλήσεις σας εμπιστευτείτε την Digi-ma!